Metin2hile.net Metin2 Hileleri , Onlineoynuyoruz.com Silkroad Online , Onlineoyun.7forum.net Conquer Online
 
AnasayfaPortalSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
Muhteşem Yüzyıl İzle - Kurtlar vadisi pusu son bölüm


Paylaş | 
 

 İtemlerin Üzerindeki Açıklamalarının Anlamları

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
mekanci45



Mesaj Sayısı : 16
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 19/11/09
Yaş : 26

MesajKonu: İtemlerin Üzerindeki Açıklamalarının Anlamları   Cuma Kas. 20, 2009 6:43 pm

1- Itemin adi, ismin ardindan gelen bir sayi (x +1 veya +2 veya +3 veya +4 +5), itemin üzerindeki degerlerini yükseltir.
Artisi ne kadar cok olursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4dört kat, +5 bes kat artirir. Yani bu 72+5 yüzük, eger 77 lvl yüzükolsadi onunla ayni degerde olurdu. Ayni üzerimize giydigimiz zirh türleri gibi yüzük, kolye, küpe gibi itemler de, silahlarda oldugu gibi +3+5 olunca parlamazlar.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara), bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Sealof Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigiyerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimizözellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu haldeitem ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

2- Burada itemin türü belirtilir. Bircok türüvardir. Karakterimizde tasidigimiz mücevherat tarzi itemler; yüzük (herkarakterde en cok 2 adet), küpe (1 adet), kolye (1 adet). Kiyafet tarziitemler; Baslik, Pantalon, Kolluk, Omuzluk, Ayakkabi, ve gövdeyegiydigimiz ana zirhimiz. Degerleri olarak itemler icerisinde yüzük enzayif degerleri olan, kolye en iyi degerleri olan, küpe ise ikisininarasinda degerleri olan item türleridir.

3- Burada itemin derecesi belirtili. Itemlerbelirli level araliklarinda belirli derecelere ayrilmistir. Bunlaraoyun icerisinde degree denir.

4- Bu kisimda iteme en cok ne kadar blue (mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki iteme en cok 9 mavi eklenebilir.

5- Bu kisimda fiziksel absorbe degeribelirtilir. Bu mücevheratlarda böyledir. Rakibin yaptigi fizikselataklarin orani buradan emilir. Fiziksel atak yapan rakipler,bladerlar, glavieler, ve kismen chin okcularidir.

6- Bu kisimda büyüsel absorbe degeribelirtilir. Bu meücevheratlarda byöledir. Rakibin yaptigi büyüselataklarin orani buradan emilir. Büyüsel atak yapan rakipler; wizard,nukerler ve kismen chin okcularidir.

7- Bu itemi kullanabilmek icin gerekli olan karakter levelini gösterir.

8- Bu itemi kullanmak icin hangi irkdan olmaniz gerektigini belirtir (Su an oyunda iki tür irk vardir; chinese ve europe).

9- STR: Mavideki bu str, karakterinizin HPoranini artirir. Ne kadar cok Str`niz olursa o kadar cok HP`niz verakibe o kadar cok phy hasariniz olur. HP potionlar ile karistirilmasin.

10- INT: Mavideki bu int, karakterinizin intoranini yükseltir. Ne kadar cok Int`niz olursa, rakibe o kadar cokbüyüsel hasar verirsiniz.

11- Bu kisimdaki mavi, rakibin sizi buz büyüleri ile dondurmasinin (cold attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

12- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigielektrik schock büyülerinin (lightning attack) zamanini % 20 oranindaazaltir veya durdurur.

13- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi ates büyüsünün (fire attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

14- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi zehir büyüsünün (poison attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

15- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigisaldiri sonucu, zombi etkisi altinda kalirsaniz, bu etkinin zamanini %20 oraninda azaltir veya durdurur.

Kücük bir ek bilgi; yukarda belirtilen bütün atak türleri, her bir skill grubunda mevcut, mesela:
Fire; Fire skill grubu,
Cold; Cold skill grubu,
Lightning; Lightning skill grubu,
Poison; Rogue skill grubu,
Sadece Zombie su anlik yok. Zombie tarzi atagin ise Islam irki ile gelmesi bekleniyor.

Itemin derecesi ne kadar artarsa o kadar da eklenebilecek mavinin orani artar. Mesela;
1 degree bir teme sadece str 3 100 % basabilirsiniz. Ama bu oran 9 degree itemde str 6 100 % olur.

Yukarda belirtilen bilgilerin aynisi kiyafetler de de mevcuttur.




Artisi ne kadar cok olursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4 dört kat, +5 bes kat artirir.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara), bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Sealof Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigiyerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimizözellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu haldeitem ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

2- Burada itemin türü belirtilir. Bircok türüvardir. Baslik, Pantalon, Kolluk, Omuzluk, Ayakkabi, ve gövdeyegiydigimiz ana zirhimiz. Avrupa karakterlerde; Robe, Light Armor veyaHeavy Armor türleri vardir. Chin karakterlerden ise garment, Armor veyaprotector türleri vardir.

Avrupa karakterlerde: Robe, büyüsel ataga en dayanikli ama fizikselataga dayaniksiz, heavy armor; fiziksel ataga en dayanikli ama büyüselataga dayaniksiz, Light armor ise bu ikisinin arasinda ortalamadayanikli kiyafet cesitleridir.

Chin karakterlerde ise:* Garment; büyüsel ataga en dayanikli amafiziksel ataga dayaniksiz, Armor; fiziksel ataga en dayanikli amabüyüsel ataga dayaniksiz, Protector ise bu ikisinin arasinda ortalamadayanikli kiyafet cesitleridir.

Fiziksel savunmasi zayif olanlarin genelde armor tarzini, büyüselsavunmasi zayif olanlarin da genelde robe veya garment tarzinikullanmalari yerinde olur. Kombine bir alternatif olarak da bu iki türkiyafetin arasinda bulunan light armor veya protector tarzi kiyafetlerde alternatif olarak cogunlukla kullanilmaktadir.

3- Kiyafetin hangi bölüme ait oldugunu, hangi parca oldugunu belirtir. 6 tür kiyafet parcasi vardir: Baslik, kolluk, ayakkabi,
omuzluk, pantalon ve gövdeye giydigimiz ana zirh.

4- Burada itemin derecesi belirtili. Itemlerbelirli level araliklarinda belirli derecelere ayrilmistir. Bunlaraoyun icerisinde degree denir.

5- Bu kisimda iteme en cok ne kadar blue (mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki iteme en cok 9 mavi eklenebilir.

6- Burada kiyafet parcasinin fiziksel (phy.) dayaniklilik orani belirtilir.

7- Burada kiyafet parcasinin büyüsel (mag.) dayaniklilik orani belirtilir.

8- Buradaki oran kiyafet parcasinindayaniklilik oranini belirtir. Buradaki oran saldiri, savas veyarakibin size yaptigi atak sirasinda yavas yavas asagiya dogru gider.Sifira gelince itemi protector shop veya blacksmith denen npc (dükkan)lerden tamir etmeniz (repair) gerekir. Tamiratdan sonra itemi yenidenkullanabilirsiniz. Bu tamirat islemi icin bir miktar para ödemekzorundasiniz (gold).

Ayrica iteme mavi durability eklemek sureti ile buradaki orani artirabilirsiniz.

9- Burada belirtilen parry ratio da denilenoranin ne oldugu fazla bilinmemektedir. Itemdeki parry orani ne kadaryüksek olursa, rakibin size yaptigi atak sirasinda, size verecegi hasarihtimali o kadar düsük olur. Yani rakibin düsük atak yapma ihtimali cokyüksek olur. Itemdeki parry oranini tabletler yardimi ileartirabilirsiniz.

10- Reinforce hakkinda bircok aciklama mevcut.Ama iclerinde dogru olani sudur: Reinforce sizin rakipte veyasaldirdiginiz canavarda yaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir.Silahinizda ne kadar cok phy reinforce var ise, rakibinizde o kadarcok* fiziksel hasar yaparsiniz.

11- Buradaki reinforce da ayni phy reinforcekigibidir. Reinforce sizin rakipte veya saldirdiginiz canavardayaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir. Silahinizda ne kadar cok magreinforce var ise, o kadar cok büyüsel hasar yaparsiniz.

12- Kiyafet parcasini kullanabilmeniz,giyebilmeniz icin gerekli olan en az level burada belirtilir.Levelinizin yetmedigi ve kiyafet parcasini kullanamayacaginizdurumlarda buradaki yazi kirmizi renkdedir, aksi olan durumlarda,normal hallerde, normal yazi rengindedir.

13- Kiyafet parcasinin erkek veya kadin olarak kimin kullanabilecegi burada belirtilir.

14- Kiyafet parcasini kullanmak icin hangiirkdan olmaniz gerektigini belirtir (Su an oyunda iki tür irk vardir;chinese ve europe).

15- Burada eger iteminiz SOX denile tarzda biritem ise, bu itemin ismi belirtilir. Mesela; Seal of Star (SOS), Sealof Moon (SOM), Seal of Sun (SOSUN) gibi. SOS tarzi itemlerin degerinormal itemden +5 daha fazla, SOM tarzinda bu deger +10 daha fazla,SOSUN tatri itemlerde ise +15 daha fazladir.

16- 17- Bu kisimda belirtilenler iteme eklenenblue (mavi) lerdir. Genelde durability, parry, str, int, mp veya hporanlarinin artirirlar.







<!-- icon and title -->
İtemlerin Üzerindeki Açıklamalarının Anlamları

--------------------------------------------------------------------------------
<!-- / icon and title --> <!-- message --> <!--google_ad_client = "pub-5175184444462595";/* eliteturks konu içi */google_ad_slot = "5362138075";google_ad_width = 336;google_ad_height = 280;//-->google_protectAndRun("ads_core.google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);




1- Itemin adi, ismin ardindan gelen bir sayi (x +1 veya +2 veya +3 veya +4 +5), itemin üzerindeki degerlerini yükseltir.
Artisi ne kadar cok olursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4dört kat, +5 bes kat artirir. Yani bu 72+5 yüzük, eger 77 lvl yüzükolsadi onunla ayni degerde olurdu. Ayni üzerimize giydigimiz zirh türleri gibi yüzük, kolye, küpe gibi itemler de, silahlarda oldugu gibi +3+5 olunca parlamazlar.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara), bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Sealof Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigiyerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimizözellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu haldeitem ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

2- Burada itemin türü belirtilir. Bircok türüvardir. Karakterimizde tasidigimiz mücevherat tarzi itemler; yüzük (herkarakterde en cok 2 adet), küpe (1 adet), kolye (1 adet). Kiyafet tarziitemler; Baslik, Pantalon, Kolluk, Omuzluk, Ayakkabi, ve gövdeyegiydigimiz ana zirhimiz. Degerleri olarak itemler icerisinde yüzük enzayif degerleri olan, kolye en iyi degerleri olan, küpe ise ikisininarasinda degerleri olan item türleridir.

3- Burada itemin derecesi belirtili. Itemlerbelirli level araliklarinda belirli derecelere ayrilmistir. Bunlaraoyun icerisinde degree denir.

4- Bu kisimda iteme en cok ne kadar blue (mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki iteme en cok 9 mavi eklenebilir.

5- Bu kisimda fiziksel absorbe degeribelirtilir. Bu mücevheratlarda böyledir. Rakibin yaptigi fizikselataklarin orani buradan emilir. Fiziksel atak yapan rakipler,bladerlar, glavieler, ve kismen chin okcularidir.

6- Bu kisimda büyüsel absorbe degeribelirtilir. Bu meücevheratlarda byöledir. Rakibin yaptigi büyüselataklarin orani buradan emilir. Büyüsel atak yapan rakipler; wizard,nukerler ve kismen chin okcularidir.

7- Bu itemi kullanabilmek icin gerekli olan karakter levelini gösterir.

8- Bu itemi kullanmak icin hangi irkdan olmaniz gerektigini belirtir (Su an oyunda iki tür irk vardir; chinese ve europe).

9- STR: Mavideki bu str, karakterinizin HPoranini artirir. Ne kadar cok Str`niz olursa o kadar cok HP`niz verakibe o kadar cok phy hasariniz olur. HP potionlar ile karistirilmasin.

10- INT: Mavideki bu int, karakterinizin intoranini yükseltir. Ne kadar cok Int`niz olursa, rakibe o kadar cokbüyüsel hasar verirsiniz.

11- Bu kisimdaki mavi, rakibin sizi buz büyüleri ile dondurmasinin (cold attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

12- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigielektrik schock büyülerinin (lightning attack) zamanini % 20 oranindaazaltir veya durdurur.

13- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi ates büyüsünün (fire attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

14- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi zehir büyüsünün (poison attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

15- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigisaldiri sonucu, zombi etkisi altinda kalirsaniz, bu etkinin zamanini %20 oraninda azaltir veya durdurur.

Kücük bir ek bilgi; yukarda belirtilen bütün atak türleri, her bir skill grubunda mevcut, mesela:
Fire; Fire skill grubu,
Cold; Cold skill grubu,
Lightning; Lightning skill grubu,
Poison; Rogue skill grubu,
Sadece Zombie su anlik yok. Zombie tarzi atagin ise Islam irki ile gelmesi bekleniyor.

Itemin derecesi ne kadar artarsa o kadar da eklenebilecek mavinin orani artar. Mesela;
1 degree bir teme sadece str 3 100 % basabilirsiniz. Ama bu oran 9 degree itemde str 6 100 % olur.

Yukarda belirtilen bilgilerin aynisi kiyafetler de de mevcuttur.





1- Kiyafet parcasinin adi burada belirtilir.Ismin ardindan gelen herhangi bir sayi var ise (x +1 veya +2 veya +3veya +4 +5), itemin üzerindeki degerlerini yükseltir. Artisi ne kadarcok olursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4 dört kat, +5 bes kat artirir.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara), bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Sealof Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigiyerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimizözellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu haldeitem ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

2- Burada itemin türü belirtilir. Bircok türüvardir. Baslik, Pantalon, Kolluk, Omuzluk, Ayakkabi, ve gövdeyegiydigimiz ana zirhimiz. Avrupa karakterlerde; Robe, Light Armor veyaHeavy Armor türleri vardir. Chin karakterlerden ise garment, Armor veyaprotector türleri vardir.

Avrupa karakterlerde: Robe, büyüsel ataga en dayanikli ama fizikselataga dayaniksiz, heavy armor; fiziksel ataga en dayanikli ama büyüselataga dayaniksiz, Light armor ise bu ikisinin arasinda ortalamadayanikli kiyafet cesitleridir.

Chin karakterlerde ise:* Garment; büyüsel ataga en dayanikli amafiziksel ataga dayaniksiz, Armor; fiziksel ataga en dayanikli amabüyüsel ataga dayaniksiz, Protector ise bu ikisinin arasinda ortalamadayanikli kiyafet cesitleridir.

Fiziksel savunmasi zayif olanlarin genelde armor tarzini, büyüselsavunmasi zayif olanlarin da genelde robe veya garment tarzinikullanmalari yerinde olur. Kombine bir alternatif olarak da bu iki türkiyafetin arasinda bulunan light armor veya protector tarzi kiyafetlerde alternatif olarak cogunlukla kullanilmaktadir.

3- Kiyafetin hangi bölüme ait oldugunu, hangi parca oldugunu belirtir. 6 tür kiyafet parcasi vardir: Baslik, kolluk, ayakkabi,
omuzluk, pantalon ve gövdeye giydigimiz ana zirh.

4- Burada itemin derecesi belirtili. Itemlerbelirli level araliklarinda belirli derecelere ayrilmistir. Bunlaraoyun icerisinde degree denir.

5- Bu kisimda iteme en cok ne kadar blue (mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki iteme en cok 9 mavi eklenebilir.

6- Burada kiyafet parcasinin fiziksel (phy.) dayaniklilik orani belirtilir.

7- Burada kiyafet parcasinin büyüsel (mag.) dayaniklilik orani belirtilir.

8- Buradaki oran kiyafet parcasinindayaniklilik oranini belirtir. Buradaki oran saldiri, savas veyarakibin size yaptigi atak sirasinda yavas yavas asagiya dogru gider.Sifira gelince itemi protector shop veya blacksmith denen npc (dükkan)lerden tamir etmeniz (repair) gerekir. Tamiratdan sonra itemi yenidenkullanabilirsiniz. Bu tamirat islemi icin bir miktar para ödemekzorundasiniz (gold).

Ayrica iteme mavi durability eklemek sureti ile buradaki orani artirabilirsiniz.

9- Burada belirtilen parry ratio da denilenoranin ne oldugu fazla bilinmemektedir. Itemdeki parry orani ne kadaryüksek olursa, rakibin size yaptigi atak sirasinda, size verecegi hasarihtimali o kadar düsük olur. Yani rakibin düsük atak yapma ihtimali cokyüksek olur. Itemdeki parry oranini tabletler yardimi ileartirabilirsiniz.

10- Reinforce hakkinda bircok aciklama mevcut.Ama iclerinde dogru olani sudur: Reinforce sizin rakipte veyasaldirdiginiz canavarda yaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir.Silahinizda ne kadar cok phy reinforce var ise, rakibinizde o kadarcok* fiziksel hasar yaparsiniz.

11- Buradaki reinforce da ayni phy reinforcekigibidir. Reinforce sizin rakipte veya saldirdiginiz canavardayaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir. Silahinizda ne kadar cok magreinforce var ise, o kadar cok büyüsel hasar yaparsiniz.

12- Kiyafet parcasini kullanabilmeniz,giyebilmeniz icin gerekli olan en az level burada belirtilir.Levelinizin yetmedigi ve kiyafet parcasini kullanamayacaginizdurumlarda buradaki yazi kirmizi renkdedir, aksi olan durumlarda,normal hallerde, normal yazi rengindedir.

13- Kiyafet parcasinin erkek veya kadin olarak kimin kullanabilecegi burada belirtilir.

14- Kiyafet parcasini kullanmak icin hangiirkdan olmaniz gerektigini belirtir (Su an oyunda iki tür irk vardir;chinese ve europe).

15- Burada eger iteminiz SOX denile tarzda biritem ise, bu itemin ismi belirtilir. Mesela; Seal of Star (SOS), Sealof Moon (SOM), Seal of Sun (SOSUN) gibi. SOS tarzi itemlerin degerinormal itemden +5 daha fazla, SOM tarzinda bu deger +10 daha fazla,SOSUN tatri itemlerde ise +15 daha fazladir.

16- 17- Bu kisimda belirtilenler iteme eklenenblue (mavi) lerdir. Genelde durability, parry, str, int, mp veya hporanlarinin artirirlar.





1- Silahin adi burada belirtilir. Isminardindan gelen herhangi bir* sayi (x +1 veya +2 veya +3 veya +4 +5) varise, silahin üzerindeki degerlerini yükseltir. Artisi ne kadar cokolursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4 dört kat, +5 bes kat artirir.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara), bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Sealof Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigiyerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimizözellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu haldeitem ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

+3 ve +4 silahlar beyaz grimsi renkde parlar. +5 ve +6 silahlar morrenkde parlar. +7 ve +8 silahlar portakal rengi ile altin rengi arasiparlar. +9 ve +10 silahlar mavimsi yesil seklinde parlarlar.

2- Bu kisimda silahin tipi belirtilir. Chinkarakterlerin kullandigi silahlar; blade, bow, glavie, spear ve sworddur. Avrupa karakterler ise; staff, crossbow, 2 hand sword, 1 handsword, dual axe, dagger, cleric rod, warlock rod ve harb dir.

3- Burada silahin derecesi belirtili. silahlarda diger itemler gibi, belirli level araliklarinda belirli derecelereayrilmistir. Bunlara oyun icerisinde degree denir.

4- Bu kisimda silaha en cok ne kadar blue(mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki silaha en cok9 mavi eklenebilir.

5- Burada fiziksel (phy.) atak gücübelirtilir. Parantez icerisinde belirtilen deger, fiziksel atak olarakbelirtilen degerin ne kadar oranda üzerine cikilabilecegini belirtir.

6- Burada büyüsel (mag.) atak gücü belirtilir.Parantez icerisinde belirtilen deger, büyüsel atak olarak belirtilendegerin ne kadar oranda üzerine cikilabilecegini belirtir.

7- Buradaki oran silahin dayaniklilik oraninibelirtir. Buradaki oran saldiri, savas veya rakibin size yaptigi ataksirasinda yavas yavas asagiya dogru gider. Sifira gelince itemiprotector shop veya blacksmith denen npc (dükkan) lerden tamir etmeniz(repair) gerekir. Tamiratdan sonra itemi yeniden kullanabilirsiniz. Butamirat islemi icin bir miktar para ödemek zorundasiniz (gold).Buradaki orani iteme mavi durability eklemek sureti ileartirabilirsiniz.

8- Burada belirtilen deger, karakterin rakibesaldirmasi icin gerekli olan mesafeyi belirtir. Kullandiginiz silahtürüne göre degisir. Ok kullananlarda, blade kullananlara göre dahafazladir.

9- Attack rating olarak belirtilen bu deger nekadar yüksek olursa, karakterin 5 veya 6 nolu aciklamalardayapabilecegi maximal olarak belirtilmis olan saldiri oraninin olasiligio kadar yüksek olur.

10- Kritik olarak belirtilen deger fiziki atakyapan karakterlerde vazgecilmez bir kavramdir. Parantez icerisindekibelirtilmis olan oran, ne SIKLIKDA kritik vurus yapabileceginizibelirtir. Kritik bir atak sonucunda rakibe verdiginiz hasar normaldesaldirirken verdiginiz hasardan cok daha fazladir.

11- Reinforce hakkinda bircok aciklama mevcut.Ama iclerinde dogru olani sudur: Reinforce sizin rakipte veyasaldirdiginiz canavarda yaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir.Silahinizda ne kadar cok phy reinforce var ise, rakibinizde o kadarcok* fiziksel hasar yaparsiniz.

12- Buradaki reinforce da ayni phy reinforcekigibidir. Reinforce sizin rakipte veya saldirdiginiz canavardayaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir. Silahinizda ne kadar cok magreinforce var ise, o kadar cok büyüsel hasar yaparsiniz.

13- Silahi kullanabilmeniz icin gerekli olanen az level burada belirtilir. Levelinizin yetmedigi ve silahikullanamayacaginiz durumlarda buradaki yazi kirmizi renkdedir, aksiolan durumlarda, normal hallerde, normal yazi rengindedir.

14- Silahin hangi irk tarafindan kullanilabilecegini belirtir. Su an oyunda iki irk mevcuttur; Avrupa ve Chin.

15- Burada eger silahiniz SOX denilen tarzdabir item ise, bu itemin ismi belirtilir. Mesela; Seal of Star (SOS),Seal of Moon (SOM), Seal of Sun (SOSUN) gibi. SOS tarzi itemlerindegeri normal itemden +5 daha fazla, SOM tarzinda bu deger +10 dahafazla, SOSUN tatri itemlerde ise +15 daha fazladir.

Yukardaki örnekde belirtilen silah SOS 42+5 lvl blade dir.

16- INT: Mavideki bu int, karakterinizin intoranini yükseltir. Ne kadar cok Int`niz olursa, rakibe o kadar cokbüyüsel hasar verirsiniz.

17- STR: Mavideki bu str, karakterinizin HPoranini artirir. Ne kadar cok Str`niz olursa o kadar cok HP`niz verakibe o kadar cok phy hasariniz olur. HP potionlar ile karistirilmasin.

18- Steady; eger iteminize +4 veya +5 ya dadaha fazla + eklemek isterseniz, itemin, oyundaki tabirle kirilmasiniengeller. Itemin kirilacagi durumlarda steady kaybolur. Aksi haldekidurumlarda itemde kirmizi bir yazi cikar. Bu yazi iki türlüdür; birinde"maximum durability ...% reduce" (yani itemin dayaniklilik oranidüsürüldü" digerinde ise "unrepairable maximum durabilit 400" yazar.Ikinci secenege göre item kirilmistir, tamir edilemez. Bu tarz itemlergenelde cok ucuzdur. Dikkatli olun bence pahaliya satmaya calisanlarolur Ilk secenekde item yari kirikdir, ama halen tamir edilip kullanilabilir.

19- Lucky, itemdeki alchemy basarisini olumlu etki eder. Basari sonucunda lucky itemden silinir.

20- Durability, silahin dayanikliligini veya tamir süresinin orada belirtilen oranda arttirir.

21- Attack rating silahdaki attack ratingoranini arttirir. Attack rating olarak belirtilen bu deger ne kadaryüksek olursa, karakterin 5 veya 6 nolu aciklamalarda yapabilecegimaximal olarak belirtilmis olan saldiri oraninin olasiligi o kadaryüksek olur.

22- Buradaki deger eger rakip kalkan kullaniyorsa, rakibin daha az blok yapmasini saglar.

IMMORTAL: Itemin +4 den +5 e Alchemy denemesisirasinda, kirilip kaybolmasini önler. Böyle bir durumda itemdekiimmortal degeri kaybolur. Ayrica degisik yerlerde belirtilen, immortalbasili itemlerde + basmanin daha kolay oldugudur. Bazi yerlerdebelirtilenler de astrali iteme eklemek icin önce immortal eklenmesigerektigidir.

ASTRAL: Itemin +4 den +5 e Alchemydenemesinde, +5 olmamasi durumunda +0 a düsmesini engeller. Astralbasili olan itemde eger +5 basilamaz ise item +0 a degil, +4 e düser.Tabi itemdeki astral degeri kaybolur.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
İtemlerin Üzerindeki Açıklamalarının Anlamları
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Silkroad Online - Knight Online | Metin2 Hileleri | Cabal Online :: Silkroad Online :: Silkroad Online Genel-
Buraya geçin: